دستمال مرطوب آدونیس

ساخت وبلاگ

آیا می‌توانید از پراکسید هیدروژن تاریخ مصرف قبل استعمال نمایید؟

آب اکسیژنه. شما دستمال مرطوب آدونیس  می بایست شش ماه بعد از مفتوح کردن آن، پراکسید هیدروژن را جایگزین نمایید، البته گشوده نشده به برهه زمانی سه سال دوام میاورد. برای نظارت اینکه آیا هنوز مفید میباشد، می‌توانید آن را در سینک بریزید و ملاحظه کنید که آیا وز می نماید و حباب می نماید یا این که نه. اگه بشه بازم خوبه پراکسید هیدروژن تاریخ مصرف قبلی بی تاثیر میباشد البته مضر وجود ندارد.
آیا استعمال از دستمال مرطوب الکلی در آیفون اشکالی ندارد؟

آیا به کار گیری از مواد ضدعفونی کننده در آیفون مشکلی ندارد؟ با استعمال از دستمال مرطوب ایزوپروپیل الکل 70 درصد، دستمال مرطوب الکل اتیلیک 75 درصد، یا این که دستمال مرطوب ضد عفونی کننده کلروکس، می‌توانید سطح ها فرنگی آیفون خویش را به آرامی تمیز فرمایید . ... از آمدن رطوبت به هر دهانه ای پرهیز کنید و آیفون خویش را در هیچ ماده تمیزکننده ای غوطه ور نکنید.
آیا به کار گیری از الکل برای نظافت کردن شیت اکران موبایل بی خطر میباشد؟

از آنجایی که اکثری از تلفن‌های تازه دارنده پوشش محافظ می‌باشند، مالیدن الکل میتواند به گذر زمان فرصت آن را سریع‌خیس از دربین چیره شود و سبب میشود تلفن همراه شما مستعد خراشیدگی خواهد شد. یقین نتیجه ها نمایید که الکل مو جود در اجزای متاع را در منزه کننده های شیت اکران موبایل "ایمن برای استعمال" رسیدگی نمایید. اپل میگوید هنگام پاک کردن دستگاه های خویش از الکل پرهیز کنید.
آیا الکل می‌تواند به برگه تلفن همراه شما زخم برساند؟

دستمال مرطوب و ژل الکلی – هر چیزی که بیش تر از 50 درصد الکل داشته باشد به پوشش اولئوفوبیک برگه اکران شما جراحت میرساند . ... همینطور می‌تواند یک پوشش حلال مخرب بر مکان بگذارد که می‌تواند سبب تغییر‌و تحول رنگ یا این که جراحت به دستگاه شما گردد.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 116 تاريخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:39


احتمالاً می بایست از بیش تر از یک دستمال ضد عفونی کننده به کار گیری نمایید

برچسب دستمال های مرطوب ضدعفونی کننده شما همینطور به شما  دستمال مرطوب آدونیس میگوید بازه زمانی فرصت وقت گیر برای مرطوب نگه داشتن یک سطح چه قدر میباشد. تراس اونگ، میکروبیولوژیست و نائب رئیس پژوهش ها و پیشرفت میکروبی اظهار کرد: “مثلا، دستور کار های به کارگیری از دستمال های ضد عفونی کننده Clorox تصریح می نماید که شما می بایست سطح را منزه فرمائید، با به کار گیری از دستمال مرطوب کافی برای سطح متبوع، کاری نمائید که به طور کامل مرطوب باقی بماند. چهار دقیقه مجال مایحتاج میباشد که اذن دهید سطح کم آب گردد.” برای مرطوب نگه داشتن حیطه می بایست از دستمال مرطوب کافی استعمال فرمائید. اکثر زمان ها زمان ها، بدین مضمون‌ میباشد که شما به بیشتراز یک دستمال احتیاج دارید.

از آن‌جا که “اکثری از یوزرها به تدریج برای خنک شدن سطح خویش به مقطع چهار دقیقه وقت می‌گذارند،” به گفته این دارای تخصص، این خطرناک میباشد که تنها میکروب ها را در حوالی خویش پخش کنیم. وقت آن میباشد که راهبرد ها را استارت فرمایید. ویلیام شافنر، مدیریت قسمت پیشگیری از دانشگاه پزشکی کالج وندربیلت، همینطور پیشنهاد کرد که در هنگام ضد عفونی کردن با دستمال مرطوب، از طریق “از آن به کار گیری نمائید و آن را بدور بیندازید” استعمال نمائید. پیش از جنبش به یک حیطه نو، دستمال پیشین را به دور ریخته و با دستمال تازه به یک بخش نو برسید.
آیا دستمال مرطوب میتواند سبب ساز به از در بین بردن باکتری های سوپرباگ خواهد شد؟

بهتر، در حال حاضر شما شیوه صحیح به کار گیری از دستمال مرطوب ضد عفونی کننده را می‌دانید. برای ایمن بودن، ما تنها خواهیم توانست از یک دستمال مرطوب استعمال کنیم و هر سطح را به صورت ظریف و صاف لایه برداری کنیم، صحت دارد؟ خب خیر. این مشکلاتی را با خویش به همدم داراست. کلیه باکتری ها بد نیستند ولی دستمال مرطوب ها ضد عفونی کننده کاری می نمایند تا بطور غیرمستقیم باکتری ها را مجموعاَ بکشند: هم بد و هم عالی. خلال این، به کار گیری زیاد از مواد ضد عفونی کننده مانند دستمال مرطوب میتواند سبب به رویش باکتری های مقاوم به آنتی بیوتیک موسوم به سوپرباگ “superbug” گردد.

در سال 2008، پژوهشگران بریتانیایی همینطور دریافتند كه یك نوع خاص از سوپرباگ، استافیلوكوكوس اورئوس مقاوم در قبال متی سیلین (با اسم مستعار MRSA)، می‌تواند از روش دستمال مرطوب ضدعفونی کننده كنترل گردد به عبارتی محصولی که برای از در میان بردن باكتری های مضر هم به کار گیری میشود. گرت ویلیامز، میکروبیولوژیست دانشکده کاردیف، به رویترز اعلام‌کرد: “آنچه پیدا کردیم این میباشد که ریسک بالایی وجود داراست.”

مدیریت دانش کده پزشکی کالج وندربیلت، ویلیام شافنر توضیح اعطا کرد: “ما دریافتیم که موثرترین شیوه برای خودداری از سرایت MRSA در قسمت های بیمارستانی، باور از به کارگیری از دستمال مرطوب صرفا یک توشه بر روی یک سطح میباشد.”
شما نمی توانید دستمال مرطوب را در اتومبیل خویش نگه دارید

برایان سانسونی، نائب رئیس پیوندها مواد منزه کننده در یک بیانیه مطبوعاتی ذکر کرد: “از کیف پول و کنسول اتومبیل گرفته تا میز و چمدان ممکن میباشد دارنده میکروب باشند. در حالی که ممکن میباشد این جای ها جای های متداول برای تجمع میکروب ها باشند ولی کلیه این جای ها برای ضد عفونی کردن با دستمال مرطوب مطلوب نیستند.

در نرم‌افزار دکتر معالج آز، سامپسون دیویس، دکتر معالج اورژانس خاطرنشان کرد: “چه‌گونه انبار کردن [دستمال مرطوب] بسیار اساسی میباشد.” او خاطر نشان کرد: “شما می بایست مطمئن گردید که آن را در دمای اتاق مراقبت می‌کنید. برخی اوقات دستمال مرطوب را در اتومبیل خویش نگه می‌داریم یا این که کمی از آن را در کلیه جا نگه میداریم و چنانچه در گرمای شدید یا این که سرمای شدید باشد، آنچه واقعه می افتد این میباشد که شما مواد نگهدارنده را از دربین می‌برید و ممکن میباشد قارچی در میان دستمال مرطوب ها ساخت گردد. فکر کنید که آن را در سراسر امر ماشین خویش پخش نمایید! این یک فاجعه میباشد.

دستمال مرطوب
ضد عفونی کردن و شستشوی اثاثیه بازی خردسالان

شاید تعجب آور نباشد که به فکرتان رسد با دستمال های مرطوب ضد عفونی کننده لوازم بازی های نوپا خرد خویش را تمیز نمایید البته شیوه نامه هایی وجود داراست که می بایست هنگام استعمال از آن‌ها برای کشتن میکروب ها در خیال و خاطر داشته باشید. براساس مطالعات وبسایت Lysol، اثاثیه بازی های پلاستیکی خرد سوای باتری را می قدرت با ماشین ظرفشویی منزه و ضد عفونی کرد. برای لوازم بازی های پلاستیکی با باتری، این موسسه سفارش می نماید بخش ها بیرونی لوازم بازی را با صابون خانگی و آب گرم منزه کرده و بعد از آن با استعمال از یک دستمال مرطوب برای نصیب بیرونی آن ضد عفونی نمائید. آری، دستمال ها به اندازه کافی ایمن می باشند تا بتوانند از آنان برای لوازم بازی های خردسالان خویش به کارگیری نمایند. با این اکنون، طبق گفته این مارک می بایست “اثاثیه بازی را با آب تمیز کرده و کم آب نمائید.”

بسته به اثاثیه بازی، اثاثیه بازی های پلاستیکی بزرگتر نیز می‌توانند به به عبارتی نحوه ضد عفونی شوند. زمانی حرف از لوازم بازی های پارچه ای مانند حیوان‌ها عروسکی پارچه ای می گردد، می بایست آن ها را مانند خرقه در لباسشویی بشورید. ضد عفونی کردن با دستمال مرطوب در آنجا کوشش خیر نخواهد داشت.
ده نمی تواند جایگزین صابون و آب گردد

صنعت تمیز کردن محصول ها به طور مداوم در درحال حاضر رشد بوده است. در نظر گرفتن می شد تا سال 2016 درآمد نتایج از ساخت‌و‌ساز این تولید ها بیشتراز 61 میلیارد دلار در ایالات متحده باشد. شاید بدون‌شک گفته گردد که مصرف کنندگان تجهیزات پاک کنندi زیادی را برای تعیین پیش رو دارا هستند و همانطور که شاید خیلی بهتر بدانید، بسیاری از این محصولات به بازار عرضه می شوند تا زندگی ما ریلکس تر شود اما در حالتی‌که درپی اثربخش ترین محصول هستید، فورا به سراغ این دستمال ها نروید زیرا آنها عمدتا برای ضدعفونی کردن می‌باشند.

سامپسون دیویس، پزشک اورژانس در اپلیکیشن پزشک آز عنوان کرد: “ما می دانیم که سوای صابون و آب هیچ زمان هیچوقت میکروب های دور و بر ما از در بین نمی رود.” حتی با وجود اکثری از مواد ضد عفونی کننده قدرتمندی که در دستمال مرطوب و سایر ابزار پاک کننده وجود دارد باز هم اولی راه و روش هواخواهی در مقابل میکروب ها همیشه به صابون و آب ختم می‌شود. این حتی‌د‌ر باب سطوح آلوده که بایستی ضد عفونی شوند هم راست گو می‌باشد. طبق گفته دیویس، استارت می بایست صابون و آب را به کارگیری نمائید سپس از دستمال مرطوب به کارگیری کنید.

دستمال مرطوب
تنها می‌توانید با دستمال های مرطوب ضد عفونی کننده باکتری ها را پخش کنید

با توجه به اینکه دستمال مرطوب ضد عفونی کننده در کشتن میکروب ها بسیار مؤثر می باشد اما ممکن هست میکروب ها به چشم دیده نشوند و به جای از میان بردن با صابون و آب فقط روی دستمال مرطوب دو برابر شوند. انجام چنین کاری کاملاً به معنای حقیقی وواقعی واژه مضر می باشد. سامپسون دیویس، دکتر معالج اورژانس در اپلیکیشن پزشک معالج آز توضیح اعطا کرد: اگرچه احتمالاً همه ما قصدمان این است که پیشخوان های خود را پاک کنیم ولی شما واقعاً می توانید “باکتری ها و میکروب ها را با این دستمال ها در سطح بسط دهید.” هویدا است که این مهمترین عامل می باشد که به کارگیری از دستمال ضد عفونی کننده را در دفعه اول نفی می کند.

پس از پاک کردن حیطه با صابون و آب باید اجازه دهید ناحیه خشک گردد. بعد باید راهبرد های پشت ظرف دستمال مرطوب را نگاهی بیندازید. بله، ظاهراً دستورالعملهایی وجود دارد. طبق گفته دیویس، برچسب به شما می‌گوید تا چه بازه زمانی شما نیاز به مرطوب نگه داشتن آن سطح دارید تا به طور مناسب ضد عفونی گردد. این به آن معنا می باشد که شما ممکن می‌باشد مجبور به ضد عفونی کردن حوزه‌ در وقتی فی مابین “چهار تا ده دقیقه” باشید. متأسفانه، آن ضربه های 15 ثانیه ای می‌توانند صدمه به جای تاثیر خوب داشته باشند.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 104 تاريخ : پنجشنبه 29 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:32

دستمال مرطوب نوپا یک کدام از ضروری ترین اسباب دستمال مرطوب آدونیس بهداشتی نوزاد و از تولیدها موردنیاز در منزل و کیف هر مادری میباشد تا در وقت های ضروری پوست و تن نوباوه را منزه نماید. نوزادان و خردسال ها پوست بسیار حساس و زخم پذیری دارا هستند. از این رو برای نظافت کردن بدنشان نمی قدرت از هر محصولی به کار گرفت. زمینه امروز نوشته‌علمی تانیرو تحقیق دستمال مرطوب منحصر به فرد خردسال ها و نوزادان میباشد که برای محافظت تندرست فرزندان دلبند شما در بازار عرضه می گردند.

درضمن در انتهای نوشته‌علمی تنی چند از پرفروش ترین و شایسته ترین دستمال نوپا جانور در بازار برایتان لیست گردیده است. با ما هم پا باشید.


کاربردهای دستمال مرطوب نوباوه

نوزادان و کودک ها بیش تر از همگی به اعتنا و حفظ نیاز دارا‌هستند. تن آنها به قدری حساس و لطیف میباشد که به‌سرعت زخم می بیند. شست و شوی مکرر تن بچه با آب و صابون خانگی می‌تواند پوستش را کم آب نماید و سبب ساز التهاب خواهد شد. خلال این مامان در کلیه جا قابلیت و امکان دسترسی به آب و صابون خانگی برای نظافت تن نوزاد، به ویژه هنگام بده بستان پوشک را ندارد.

دستمال مرطوب بچه با مقصود آسوده خیس کردن نظافت نوپا و زخم نرسیدن به پوست وی ایجاد گردیده است. برندهای مختلفی این نوع دستمال را در دسته تولیدات خویش دارا هستند. برای خرید دستمال مرطوب نوباوه مسلما به سراغ برندهای دارای اعتبار بروید و هر کالا ارزان و دم دستی را برای کودکتان گزینش نکنید.

این کالا الیاف قابل انعطاف و ابریشمی داراست و ضد التهاب و ضد آلرژی میباشد. ضمن این فاقد الکل و مواد شیمیایی مضر میباشد. همینطور تسکین نصیب قرمزی، ادرار سوختگی و خارش پوست میباشد. حتی بعضا برندها عصاره کالاندولا و ویتامین و پروتئین در محصول ها خویش دارا‌هستند که نرمی و لطافت پوست تن نوزاد را نگهداری می نمایند.

کوشش نمایید از دستمال های مرطوب خیلی نازک به کار گیری نکنید. زیرا چنانچه بخواهید پس از مدفوع سپس طفل را منزه فرمایید، دستمال به پوست می چسبد و عمل شما مشقت بار خیس می نماید.

دستمال مرطوب نوزاد برای هجرت، ضیافت و حتی مصرف در منزل مطلوب میباشد و موجب راحتی مامان و اذیت نشدن نوباوه میشود. به خصوص در فصل‌پاییز و فصل‌زمستان که هوا سردتر میباشد، برای خودداری از مریض شدن نوباوه هنگام استعمال از آب، می قدرت از این نوع دستمال استفاده نمود. بسته بندی این تولیدها نیز به نحوی میباشد که به راحتی در کیف قرار میگیرند و می‌توانند تمامی جا یاور مامان باشند.

با این فرآورده همینطور می قدرت شکل و تن نوباوه را پاک کرد. ولی در منطقه دور و بر دیده ها از این دستمال به کار گیری نکنید.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 148 تاريخ : چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:54

کلاً دستمال‌ مرطوب برای پیرایش ، دستمال مرطوب آدونیس پد لاک تمیز کن و همینطور دستمال مرطوب‌های دارنده خواص ضد پیری و ضد آکنه، در‌این مجموعه قرار می گیرند.

این نوع دستمال‌ها یک توشه مصرف می‌باشند و به تمیز کننده‌های شکل و یا این که آرایش و پیرایش آغشته می شوند تا تولیدات زیبایی را کاملا از روی پوست منزه نمایند.

بهداشت فردی
اشکال دستمال مرطوب زنانه، شکل، دست، سرویس بهداشتی و دستمال مرطوب تن، درین گروه قرار می گیرند. معمولاً این نوع دستمال‌ها، پیش از مصرف مرطوب گردیده و به طور جدا بسته‌بندی میشوند یا این که در یک پیاله بزرگتر که درب آن قابل بستن دوباره میباشد، قرار میگیرند.

این متاع به خصوص در حالتی‌که دستمال مرطوب جیبی باشد، هنگام عمل‌ در فضای گشوده (به ویژه در هوای گرم) بسیار کاربردی میباشد. دستمال مرطوب قادر است عرق و آلودگی سطح پوست را (قبل از مسدود شدن منافذ آن)، از در میان برنده شود و به پاک سازی پوست یاری دهد. با به کارگیری از بعضی دستمال‌های مرطوب، میتوانید حتی فارغ از نیاز به آبکشی، آرایش و پیرایش‌های ضد آب را نیز منزه فرمائید!

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 202 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:39

توجه داشته باشید که کل تکنیک های تطهیر دستمال مرطوب آدونیس و زیبایی پوست نیاز به حفظ های گوناگون بعداز جاری ساختن دارا هستند. در غیر این شکل، خیر صرفا تاثیر خیر و خوبی از طریق روی شکل و دست و تن مشاهده نخواهد شد، بلکه زخم های دور از شوخی تری نیز بوجود میاید. به عنوان مثال تفاوت هایی که می اقتدار برای اسکراب و لایه بردار ارائه اعطا کرد، محافظت های مایحتاج بعد از اجرای هرکدام میباشد. زیرا اسکراب فقط لایه های رویی و شاخی که دربردارنده سلول های مرده میباشند را از در بین می‌برد، نیاز به محافظت متعددی ندارد. پوست بعداز لایه برداری به شدت شکننده بوده و هر سیرتکامل سوزوسرما، گرما، تابش شدید نوروروشنایی خورشید و همینطور به کار گیری از مواد آرایشی غیر استاندارد می‌تواند اثرات بدی را ساخت نماید.

با دقت به نوع مواد لایه بردار مستعمل و فرآورده پوست اشخاص ما یحتاج میباشد از کرم های ضد آفتاب منحصربه‌فرد مصرف شود. بعداز اسکراب نیز کرم ضد آفتاب ضروری میباشد، البته spf آن متعدد خواهد بود. در موقعیت کلی پوست چندین ساعت بعداز اسکراب به طور کامل ترمیم گردیده و موقعیت طبیعی خواهد داشت، ولی در لایه برداری چنین وجود ندارد. لایه برداری در اشکال مختلفی سطحی، میانگین و عمیق صورت گرفته و سه عدد هفت روز ارتفاع می کشد تا التهابات آن از میان رفته و شادابی شکل و تن شم خواهد شد.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 132 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:33

یکی‌از دیگر از ماسک های خانگی بسیار دستمال مرطوب آدونیس پر اسم و رسم و کاربردی برای پوست های چرب بر تاثیر ادغام نمودن سه ماده نخستین نظیر گلاب، گلیسرین و لیمو بدست می‌آید. طرز مصرف این نوع ماسک شکل مطلوب برای پوست چرب مانند بقیه ماسک های خانگی بسیار شل بوده و صرفا کافی میباشد که ترکیب نتایج را فقط به دوران 20 دقیقه بر روی شکل قرار داده و آن‌گاه آن را بوسیله آب گرم شست و شو فرمائید.

اعتنا داشته باشید که لیمو بخاطر خواص ضد باکتریایی به سفت و کم آب شدن پوست یاری کرده و از گلاب تحت عنوان یک ماده طبیعی ضدعفونی کننده و یا این که تونر خاطر می‌شود. گلیسرین نیز سبب ساز آب رسانی و نگهداری رطوبت پوست گردیده و در غایت با ادغام خاصیت مخصوص این 3 ماده با یکدیگر میتوان معالجه جوش ها و مکان آن در کنار پاکیزگی و طراوت پوست امیدوار بود.   

گونه های ماسک های مطلوب برای پوست چرب

ماسک ترکیب موز، آب‌لیمو، روغن زیتون
یک کدام از دیگر از گونه های ماسک مطلوب برای پوست چرب را میتوان بر تاثیر ادغام کردن یکی موز با 10 قطره آب‌لیمو و همینطور یک قاشق سوپ‌خوری روغن زیتون خالص تنظیم کرد. همان گونه که معلوم میباشد، طریق تشکیل داد ماسک برای پوست چرب بسیار شل و آسوده بوده و هر فرد برای نگهداری از پوست خویش بوسیله این نوع ماسک شکل صرفا به مواد اول آن نیاز خواهد داشت.

روش ایجاد کرد و مصرف ماسک طبیعی متبوع برای پوست های چرب با تنظیم خمیری یک دست از ادغام موزهای له گردیده با آب لیمو و روغن زیتون استارت گردیده و با قرار دادن این خمیر به بازه 15 دقیقه بر روی پوست شکل و بعد از آن شستشوی آن با آب گرم میتوان آلودگی و چربی های مازاد که سبب ساز به انسداد منافذ، بروز آکنه و جوش و همینطور التهاب پوست گردیده را معالجه نمود.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 114 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:26

تعویض پوشک
پاک کردن طعام از روی صورت و دستان نوپا
پاک کردن سطوح
تمیز کردن اثاثیه بازی‌ها
دستمال مرطوب آنتی باکتریال
درصورتی که دست‌هایتان آلوده و کثیف شده‌اند، دستمال مرطوب آدونیس اما به آب و صابون  دسترسی ندارید، دستمال‌ مرطوب آنتی باکتریال بهترین مورد می باشد. این دستمال‌ها 99.9% باکتری‌های معمول را از میان می‌برند. سعی فرمایید همیشه و کلیه جا یک بسته از این دستمال‌ها را همراه داشته باشید.

موردها مصرف دستمال مرطوب آنتی باکتریال:

تمیز کردن دست‌ها قبل از غذا تناول کردن
تمیز کردن دست‌ها بعد از خوراک میل کردن
بیشتر بخوانید: اسباب آرایشی سینره

دستمال مرطوب ضدعفونی کننده (پد الکلی)
یکی از محبوب‌ترین مفاد مصرف دستمال مرطوب، تمیز کردن هست. پد الکلی در فصل‌زمستان به شدت طرفدار پیدا می‌کند. اکثری از منابع این مدل دستمال‌ها را برای مقابله با کووید-19 مناسب می‌دانند. احتمالا دستمال‌های ضدعفونی کننده را در مکان ‌های عمومی، باشگاه‌های ورزشی، کلاس‌های درسی، مرکزها خرید و رستوران‌ها دیده باشید، این دستمال‌ها برای تمیز کردن میز و تجهیزات بدنسازی استعمال می گردند.

دستمال‌های ضدعفونی کننده‌ی یکبار مصرف، کارآمد هستند، چراکه با استفاده از آن ها لازم نیست یک رول دستمال کاغذی و یک بطری محلول ضد عفونی کننده را حمل نمایید. فقط قبل از استفاده از این دستمال‌ها، راهبرد مصرف آنها‌را بطور کامل رسیدگی کنید، زمان زمان موردنیاز برای ضدعفونی کردن سطح ها، بر طبق نوع برند، گوناگون هست.

موارد مصرف دستمال ضدعفونی کننده (پد الکلی):

تمیز کردن سطوح مشقت بار و غیر متخلخل
پاک کردن قفسه‌های حمام و توالت
نظافت کردن خون یا مایعات ترشح شده از بدن
ضدعفونی کردن لوازم فرد بیمار
پاک کردن سطوحی که مکررا لمس می شونددستمال‌های مرطوب آرایشی خلال تمیز کردن آرایش و پیرایش، برای طراوت شکل و تن و نظافت کردن تعریق در روزهای گرم فصل‌زمستان بهتر می‌باشند. توصیه می کنیم موقع مهاجرت به طبیعت یک کدام از این دستمال‌ها را تنظیم و یاروهمدم ببرید، این دستمال‌ها در اینگونه مواردی جایگزین نیکی برای دوش می باشند.  

طرز مراقبت دستمال‌های مرطوب
دستمال مرطوب می‌بایست در دمای اتاق و بدور از سوز‌و‌سرما یا این که گرمای شدید حفظ خواهد شد. چنانچه که از قوطی‌های چندین عددی به کار گیری میکنید، پس از برداشتن دستمال، درب آن را سفت ببندید تا دستمال‌های ما‌نده کم آب نشوند.

دستمال‌های مرطوب چقدر دوام دارا هستند؟
در شکل محافظت درست، می توانید این دستمال‌ها را تا دو سال ذخیره نمائید.

حرف اخر
دستمال‌های مرطوب، تکه پارچه‌ها خیسی میباشند که معاش را شل‌خیس می‌نمایند، با اینحال استعمال‌ی مداوم از این دستمال‌ها، به پوست و فضا زیست جراحت میرساند.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 228 تاريخ : پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:28

دستمال مرطوب منزه کننده آرایش و پیرایش، دستمال مرطوب آدونیس دقیقاً به عبارتی چیزی میباشد که اسمش به ما میگوید؛ دستمالی مرطوب، آغشته به محلول، با مقصود منزه‌کردن سریع و مؤثر آرایش و پیرایش. درصورتی که در حین روز پیرایش کرده‌اید، قطعاً ما یحتاج میباشد پیش از خواب صورتتان را بی نقص منزه نمایید.

این شغل برای حفظ از پوست و خودداری از آلودگی بالش ضروری میباشد. ولی جاری ساختن‌ دادن این عمل نیاز به مجال و انرژی دارااست و زیرا اکثری از اشخاص در انتهای روز خسته می‌باشند و میخواهند استراحت نمایند، تمیز کردن آرایش و پیرایش پاره ای طاقت فرسا میگردد.

این لحظه به عبارتی هنگامی میباشد که دستمال مرطوب آرایشی به کمکتان می آید. برای استعمال از این دستمال‌ها نیاز وجود ندارد مقدماتی را مهیا نمایید. کافی میباشد یک دستمال مرطوب را از بسته درآورید و پیرایش‌تان را منزه نمایید.

تلاش نمائید خیلی زیاد پوست‌تان را با دستمال مالش ندهید، چون این عمل سبب ساز تحریک پوست میشود. مزیت اساسی این مال، از فی مابین بردن هرگونه آلودگی روزمره از روی پوست میباشد. همینطور بعضا از این دستمال‌ها، خواص لایه‌برداری نیز دارا هستند.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 221 تاريخ : چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:04